Search
Close this search box.

کابینت نئوکلاسیک جدید+ عکس ۱۰ مدل از کابینت های ۲۰۲۳ نئوکلاسیک

مدل کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای زمانی است که مشتری یک آشپزخانه مجلل و در عین حال ساده می‌خواهد. استفاده همزمان از المان‌های مهم سبک کلاسیک و مدرنیته در تولید این محصولات، یک آشپزخانه مسحورکننده و جذاب ایجاد می‌کند. این موضوع باعث شده است که امروزه کابینت نئوکلاسیک بیشتر از کابینت‌های سبک مدرن و کلاسیک طرفدار داشته باشد.
کابینت‌های نئوکلاسیک تبلور هماهنگی بین عناصر کلاسیک و مدرن هستند که فضای آشپزخانه را در عین سادگی بسیار مجلل می‌کنند. در این سبک امکان اجرای طرح‌های مختلف وجود دارد. اگر آشپزخانه شما فضای مناسبی دارد؛ این استایل گزینه خوبی برای تجهیز آن محسوب می‌شود. البته استفاده از این مدل کابینت در فضاهای کوچک و باریک، باعث عدم تعادل در محیط شده و در فرآیند چیدمان وسایل بزرگ اختلال ایجاد می‌کند. بنابراین فقط در شرایطی که به تشخیص نصاب، ابعاد و سایز آشپزخانه مناسب است از کابینت نئوکلاسیک استفاده کنید. در غیر این صورت اجازه دهید تا او بر اساس تجربه خود به شما پیشنهاد بهتری را ارائه کند.

انواع کابینت بر اساس سبک طراحی

کابینت‌‎ها بر اساس سبک طراحی به 3 دسته اصلی زیر تقسیم می‌شوند:

 کابینت کلاسیک

طراحی این مدل کابینت‌ها بسیار اشرافی و اروپایی است و بیشتر از چوب طبیعی برای ساخت درب‌ها استفاده می‌شود. این مدل کابینت هم به دلیل استفاده از چوب در تولید و هم به دلیل منبت‌کاری‌ها و کنده‌کاری‌های تزئینی پیچیده قیمت گران‌تری نسبت به دو سبک دیگر دارد و بیشتر برای آشپزخانه‌های بزرگ و دارای پلان‌های باز از آن استفاده می‌شود.

کابینت نیو کلاسیک

 کابینت مدرن

این کابینت‌ها بر خلاف کابینت‌های کلاسیک که جزئیات در آنها حرف اول را می‌زند؛ بسیار ساده و به دور از اشرافیت طراحی می‌شوند. رعایت اصل سادگی در طراحی و ساخت کابینت مدرن باعث شده که با تجهیز آشپزخانه به آنها فضا منظم‌تر به نظر برسد. از طرفی کابینت‌های مدرن قابلیت تولید در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع را داشته و عموما برای ساخت آنها از MDF استفاده می‌شود.

 کابینت نئوکلاسیک

همانطور که در بخش اول مقاله نیز به آن اشاره شد؛ کابینت نئوکلاسیک ترکیبی از المان‌های شاخص کابینت کلاسیک و مدرن است. برای ساخت این محصولات هم می‌توان از چوب و هم از فرآورده‌های مختلف آن مانند MDF استفاده کرد. گرچه روش ساخت هر دو مدل کابینت نئوکلاسیک یکسان است؛ اما از نظر قیمتی، کابینت‌های نئوکلاسیک ساخته شده از چوب گران‌ترند. برای تولید این محصول ابتدا ورق MDF یا چوب به ابعاد مورد نظر برش داده شده و طرح انتخابی مشتری روی آن حکاکی می‌شود. اگر متریال اصلی مورد استفاده چوب باشد؛ بعد از حکاکی نمی‌توان از روکش PVC استفاده کرد و کابینت حتما باید رنگ شود. اما برای کابینت‌های نئوکلاسیکی که با MDF تولید می‌شود می‌توان علاوه بر رنگ، از روکش PVC نیز استفاده کرد. اگر محدودیتی در بودجه ندارید و به دنبال کابینت نئوکلاسیک باکیفیت و بادوامی هستید؛ محصول تولید شده با چوب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کابینت new classic

مدل‌های متنوع کابینت نئوکلاسیک

حال که می‌دانید کابینت نئوکلاسیک چیست و چه ویژگی‌های ظاهری دارد؛ بهتر است با مدل‌ها و طرح‌های متنوع آن بیشتر آشنا شوید. برخی از مدل‌های پرطرفدار کابینت نئوکلاسیک عبارتند از:

کابینت نئوکلاسیک سفید

استفاده از ورق رنگ شده با رنگ سفید برای تولید کابینت نئوکلاسیک باعث می‌شود که فضای آشپزخانه روشن‌تر و دلبازتر شود و بیننده با ورود به آشپزخانه احساس تمیزی و سادگی کند. ضمنا رنگ سفید این خاصیت را دارد که خیلی ساده با دیگر رنگ‌ها هماهنگ شده و شما می‌توانید از وسایل تزئینی با رنگ‌های متضاد و شیک برای دیزاین آشپزخانه استفاده کنید. یکی از اصلی‌‎ترین معایب کابینت سفید این است که نیاز به نگهداری و نظافت بیشتری دارد. پیشنهاد ما این است که در صورت سفارش کل بدنه به رنگ سفید، پیشخوان یا صفحه روی کابینت را مانند تصویر زیر به رنگ تیره سفارش دهید.

کابینت نئوکلاسیک سفید 2023

 کابینت نئوکلاسیک طوسی

طوسی بعد از سفید پرطرفدارترین رنگ برای سفارش کابینت نئوکلاسیک است. انتخاب این رنگ باعث می‌شود که فضای آشپزخانه کمی مدرن‌تر به نظر برسد؛ اما برای افرادی که وسایل برقی‌شان سیلور است انتخاب رنگ طوسی برای سفارش کابینت گزینه خوبی است. این رنگ هم ساده و شیک بوده و هم فضا را کمی رسمی‌تر می‌کند. شما می‌توانید از ترکیب سفید و طوسی هم برای ساخت این کابینت استفاده کنید. در ضمن رنگ طوسی هم مانند رنگ سفید با رنگ‌های دیگر به سادگی هماهنگ می‌شود. در تصور زیر یک مدل کابینت نئوکلاسیک طوسی و شیک را مشاهده می‌کنید.

کابینت نئوکلاسیک طوسی

 کابینت نئوکلاسیک کرم

رنگ کرمی هم رنگ روشن، گرم و جذابی برای دیزاین آشپزخانه محسوب می‌شود. این رنگ برای آشپزخانه‌هایی که ابعاد کوچک و نور کمی دارند به شدت توصیه می‌شود. گرمای رنگ کرم به خصوص اگر به صورت براق روی کابینت اجرا شود باعث می‌شود که فضای آشپزخانه بسیار دنج شود. کابینت کرم یکی از ترندهای بسیار محبوب در سال 2023 است. در تصویر زیر می‌توانید یک طرح ساده کرم رنگ اما بسیار شیک کابینت نئوکلاسیک را مشاهده کنید.

کابینت نئوکلاسیک کرم

کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای پرکاربردترین رنگ برای ایجاد یک فضای طبیعی در آشپزخانه است. کابینت‌های نئوکلاسیک قهوه‌ای را هم می‌توان با روکش چوب و هم با روکشی از جنس MDF تولید کرد. توصیه می‌شود که کابینت‌های قهوه‌ای را برای آشپزخانه‌هایی انتخاب کنید که رنگ کفپوش آنها در همین طیف رنگی اما کمی روشن‌تر است. به عنوان مثال اگر کاشی‌ها و کفپوش کرم رنگ است؛ استفاده از کابینت نئوکلاسیک قهوه‌ای می‌تواند فضا را بسیار شیک و آشپزخانه را به نقطه کانونی خانه تبدیل کند.

 

 کابینت نئوکلاسیک سبز

سبز یک رنگ بسیار خاصی است که استفاده از طیف روشن آن باعث ایجاد حس آرامش در آشپزخانه می‌شود. شما می‌توانید از ترکیب سبز و قهوه‌ای روشن برای افزایش جذابیت دکوراسیون داخلی منزل‌تان استفاده کنید. اما همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید؛ رنگ سبزآبی یا سبز روشن یک رنگ بسیار خاص، شیک و چشم‌نواز برای سفارش کابینت نئوکلاسیک محسوب می‌شود.

کابینت نئوکلاسیک سبز

کابینت نئوکلاسیک تیره

گرچه بهتر است برای سفارش کابینت نئوکلاسیک از رنگ‌های روشن استفاده کنید؛ اما همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید طیف‌های متنوع رنگ‌های تیره نیز بسیار جذاب هستند. به عنوان مثال رنگ آبی نفتی، سرمه‌ای و حتی مشکی با ترکیب رنگ‌های سفید و طوسی بسیار جذاب می‌شود. در تصاویر زیر می‌توانید چند مدل متنوع کابینت نئوکلاسیک به رنگ تیره را مشاهده کنید.

کابینت نئوکلاسیک تیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

آشپزخانه‌های امروزی نقش محوری را در هر خانه‌ای ایفا می‌کنند. اغلب افراد از این بخش نه تنها به عنوان مکانی برای پخت...
قیمت بالاتر کابینت هایگلاس ترک نسبت به نمونه ایرانی آن باعث شده تا خریداران به این موضوع مهم فکر کنند که تفاوت...
یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه، چسباندن برچسب روی بدنه درب‌های کابینت است. در حال حاضر شرکت‌های...
تنوع در بازار هر محصولی به‌خصوص بازار فروش کابینت آشپزخانه مزایا و معایب خاصی دارد. یکی از مهم‌ترین معایب تنوع محصول که...