Search
Close this search box.

هایگلاس AGT اصل و تقلبی را چطور تشخیص دهیم؟ ترفندهای شناسایی

هایگلاس AGT اصل و تقلبی را چطور تشخیص دهیم

شرکت AGT به لطف عرضه محصولات بسیار باکیفیت خود به بازار، به عنوان یکی از معرو‌ف‌ترین شرکت‌ها در صنعت دکوراسیون داخلی و تولید مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت شناخته می‌شود. ورق‌ های هایگلاس ساخت این شرکت امروزه در بسیاری از کشورهای جهان برای تولید انواع مصنوعات چوبی به‌خصوص کابینت های گلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نکته بسیار مهمی که باید در مورد خرید محصولات این کمپانی بدانید؛ روش تشخیص هایگلاس اصل از تقلبی است.

معرفی شرکت AGT

کمپانی ای‌جی‌تی که فعالیت حرفه‌ای خود را با عرضه ورق‌های ام‌دی‌اف هایگلاس باکیفیت در شهر آنتالیا ترکیه آغاز کرده است؛ سابقه‌ای نزدیک به 40 سال دارد. این مجموعه در کنار عرضه ورق MDF، انواع درب ساختمانی، پروفیل و لمینت‌های باکیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. این مجموعه در حال حاضر در ساختمانی واقع شده در زمینی به مساحت ۴۰۰ هزار متر مربع در حال فعالیت است و بیش از 1000 پرسنل متخصص دارد. از جذابیت و مرغوبیت محصولات این شرکت همان بس که بدانید این تولیدات به بیش از ۶۵ کشور دنیا صادر می‌شوند. کمپانی ای‌جی‌تی با تکیه بر توان تولید محصولات باکیفیت، جزء ۵۰۰ شرکت برتر کشور ترکیه قرار دارد.

این شرکت در ابتدای مسیر تولید ورق‌ های AGT، نزدیک به 38 رنگ از این محصول را در پالت رنگی خود قرار داد. اما در سال 2014 هفت رنگ مات را نیز به این مجموعه جذاب اضافه کرد. این حجم از تنوع در تولید محصول باعث شد که ورق‌های AGT نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهایی که مصرف‌کننده این محصول هستند بسیار محبوب و پرفروش شود. که اکثر سازندگان کابینت با این ورق ها کابینت ای جی تی نیز تولید می کنند.

شرکت AGT

ورق‌های این شرکت در ابعاد 280 در 122 سانتی‌متر و ضخامت 16 میلی‌متر تولید می‌شوند. با وجود اینکه این محصول یکی از بهترین ورق‌های ام‌دی‌افی است که به کمک آن می‌توان طرح کابینت های گلاس مدرن تولید کرد؛ اما ورود سودجویان به عرصه تولید و عرضه آن باعث شده که این روزها ورق ای‌جی‌تی فیک یا همان تقلبی نیز در بازار پیدا شود.

این سودجویان با تکیه بر بی‌اطلاعی و عدم آگاهی مشتریان از نحوه تشخیص هایگلاس اصل اقدام به عرضه محصولات بی‌کیفیت و تقلبی خود به آنها می‌کنند. بنابراین برای اینکه قیمت کابینت های گلاس که قصد خرید آن را دارید به‌صرفه باشد و کیفیت آن نیز به حدی باشد که تا سال‌ها عمر کند باید نسبت به اصل یا تقلبی بودن ورقی که از آن ساخته شده است مطمئن شوید. اگر به نکاتی که در این مقاله به آنها اشاره کرده‌ایم دقت کنید می‌توانید فرق بین ورق‌های ساخت کمپانی AGT و محصولاتی که شرکت‌های متفرقه تولید می‌کنند را به سادگی تشخیص دهید.

روش‌های تشخیص هایگلاس اصل از محصول تقلبی

کیفیت بالای ورق‌های AGT که با استفاده از آن کابینت هایگلاس تولید می‌شود باعث شده که نمونه تقلبی از این محصول به وفور در بازار پیدا شود. به همین خاطر دسترسی به راهنمایی که از طریق آن امکان تشخیص هایگلاس AGT اصل فراهم شود بسیار حیاتی است. در این بخش چند روش فوق‌العاده را آموزش داده‌ایم که به کمک آن می‌توانید هایگلاس AGT اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهید.

آرم پشت ورق

آرم پشت ورق

وجود آرمی برجسته پشت ورق که حاوی کلمه AGT است نشان می‌دهد محصول شما اصل است. از آنجایی که حک کردن این آرم ریز کار دشوار و هزینه‌بری است؛ تولیدکنندگان ورق AGT تقلبی از حک کردن آن با هدف کاهش بهای تمام شده محصول اجتناب می‌کنند.

شناسنامه روی پالت

روی پالت هایگلاس AGT اصل شناسنامه‌ای وجود دارد که حاوی یک بارکد اختصاصی است. اگر وارد ساید شرکت AGT شوید و دوربین گوشی را روی این بارکد بگیرید و آن را اسکن، می‌توانید نسبت به اصل بودن محصولی که انتخاب کرده‌اید مطمئن شوید. اگر بعد از اسکن، در سایت شناسنامه‌ای به شما نمایش داده نشد یعنی بارکد تقلبی است.

بافت پوست پرتقالی روکش

مطمئن‌ترین روش تشخیص هایگلاس اصل از تقلبی، بررسی روکش آن است. روکش ورق‌های AGT اصل کاملا صاف و مثل آیینه است. اگر بعد از باز کردن سلفون دو طرف ورق و دست کشیدن روی آن متوجه حالت موجی شکل یا دانه‌های ریزی روی سطح شدید؛ یعنی آن محصول تولید شرکت AGT نیست.

رو و زیر پالتی

روی پالت هایگلاس AGT اصل یک عدد رو پالتی خام به ضخامت 8 یا 16 میلی‌متر و زیر آن نیز هایگلاس 16 میلی‌متری وجود دارد.

آرم بغل AGT

پالت‌هایی که اصل و تولید خود شرکت AGT هستند؛ منقش به آرم شرکت‌اند. بنابراین قبل از خرید به وب‌سایت شرکت مراجعه کنید و آرم اصلی آن را ببینید. روی ورقی که انتخاب می‌کنید باید دقیقا همان مارک باشد؛ نه یک خط کمتر و نه یک خط بیشتر.

پرفراژ پشت ورق

روی این پرفراژ که پشت محصول حک شده است اطلاعاتی نظیر تاریخ و ساعت تولید در کنار علامت اختصاری شرکت وجود دارد.

سلفون روی پالت

روی پالت ورق هایگلاس AGT اصل بر خلاق ورق‌های تقلبی دو لایه سلفون کشیده شده است.

درج تاریخ ساخت

یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص هایگلاس اصل از تقلبی تاباندن نور لیزر روی ورق و دیدن تاریخ تولید محصول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مشابه

آشپزخانه‌های امروزی نقش محوری را در هر خانه‌ای ایفا می‌کنند. اغلب افراد از این بخش نه تنها به عنوان مکانی برای پخت...
قیمت بالاتر کابینت هایگلاس ترک نسبت به نمونه ایرانی آن باعث شده تا خریداران به این موضوع مهم فکر کنند که تفاوت...
یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی آشپزخانه، چسباندن برچسب روی بدنه درب‌های کابینت است. در حال حاضر شرکت‌های...
تنوع در بازار هر محصولی به‌خصوص بازار فروش کابینت آشپزخانه مزایا و معایب خاصی دارد. یکی از مهم‌ترین معایب تنوع محصول که...